Download ebook-ebook untuk panduan anda. Terdapat berbagai ebook yang meliputi topik-topik yang berbeza untuk anda jadikan panduan

Home Ads

Saturday 16 November 2013

Ebook Usahawan Berjaya - Membongkar Rahsia Usahawan Kecil Yang Berjaya



Selama 12 tahun ini juga, saya melihat ramai rakan-rakan lain yang turut menceburi dunia perniagaan dan keusahawan. Ada yang berjaya, tetapi ramai juga yang gagal. Kebanyakkan kegagalan itu berpunca dari perkara-perkara yang sepatutnya seseorang usahawan itu boleh elakkan jika mereka bertanya kepada usahawan lain yang lebih berpengalaman.

Kadangkala, saya terfikir untuk memberikan sepatah dua tips dan panduan kepada mereka, tetapi, siapalah saya? Orang tak minta takkan kita pandai-pandai nak beri nasihat? Nanti dikata kita "berlagak" pula? Tetapi, di dalam hati ini, membuak-buak untuk saya berkongsikan serba sedikit pengalaman saya tentang dunia keusahawanan.

Item ID : Usahawan Berjaya
Quantity
Price :  $30.00
Baca Selanjutnya

No comments:

Post a Comment

Latest in Sports

SoraBook

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Comments

Contact Form

Name

Email *

Message *