Download ebook-ebook untuk panduan anda. Terdapat berbagai ebook yang meliputi topik-topik yang berbeza untuk anda jadikan panduan

Home Ads

Saturday 16 November 2013

Ebook Jimatkan Elektrik



Ebook Untuk PanduanMemperkenalkan ebook "Jimat Elektrik!" , satu-satunya ebook panduan yang lengkap tentang penjimatan elektrik di rumah. Di dalam ebook ini, anda akan didedahkan dengan pelbagai tip serta pengetahuan yang mungkin tidak pernah anda ketahui sebelum ini tentang perihal penjimatan elektrik.

Buku ini ditulis berdasarkan pengalaman saya yang telah lama menceburkan diri didalam bidang elektrik sejak dibangku sekolah menengah lagi. Oleh kerana isu kenaikan tarif elektrik sentiasa menjadi topik hangat dan banyak yang tidak puas hati dengan kenaikan bil elektrik setiap kali diumumkan, maka saya mengambil daya insiatif menghasilkan ebook ini.

Isu penjimatan tenaga elektrik ini telah sebati dalam diri saya kerana isu ini berterusan sehingga ke tempat kerja saya sekarang. Cuma bezanya adalah ia sebuah industri bukan lagi domestik.

Dari pengalaman saya, pembaziran wang boleh dikesan dengan membuat pengiraan semula. Tetapi pembaziran elektrik tidak dapat dikesan kerana tenaga elektrik tidak boleh dilihat dengan mata kasar. Ia hanya boleh dibendung dengan teknik dan pengurusan yang betul dalam penggunaan tenaga elektrik.
Apa yang menarik perhatian saya adalah. Kita kena menguasai dan tahu selok belok bagaimana peralatan elektrik dirumh itu berfungsi , barulah kita tahu kaedah yang sebenarnya dalam mengawal tenaga elektrik.


Item ID Jimat Elektrik
Quantity :
Price : $20.00
Baca Selanjutnya

No comments:

Post a Comment

Latest in Sports

SoraBook

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Comments

Contact Form

Name

Email *

Message *